Wednesday, December 31, 2008

Hari Konsert Montessori Putra Perdana

Tanggal 24 Nov 2008, saya telah mengambil bahagian dalam Annual Concert PPICDC Montessori, Putra Perdana. Berikut adalah gambar kenangan yg dirakamkan oleh daddy saya:


Kawan sebaya saya sedang beraksi




Peserta berumur 2 hingga 4 tahun sedang menyanyikan lagu Ummi. Comel sangat...


Stage utama.



bersama bonda tersayang


Posing maut untuk modelling agency, daddy kata.



Daddy kata, nanti daddy upload video. So, tunggu aje la yek.
Bye for now.

3 comments:

Anonymous said...

salam harish.
comel nye awk, tp cita2 nk jd model ke? xde cerita tahun 2009?
elok2 ok meniti perjalanan hidup bersandarkn ilmu, dunia dan akhirat.. (",)

The King said...

Anak2 saya pun di Montessori yang sama.

Facts Of Life

Anonymous said...

Hi,
Boleh saya tau alamat dan nombor telefon PPICDC?
If you don't mind maybe can share with me the details of the kindergarten. Thanks.
-sue-